2015年9月15日 星期二

K1班親子燈籠創作

今年開學頭幾天就收到學校通告話要整親子燈籠/吊飾佈置學校, 當然唔係強迫性參與嘅, 不過為咗小B對新學校可以有份歸屬感, 所以媽媽即使毫無藝術天份都勢要做個燈籠俾小B帶返學...  (其實係媽媽自找麻煩就真, 哈哈!!)

最初收到通告知道要整燈籠, 真係好頭痕好頭痕, 剩係上網搵靈感都搵咗好幾日, 最終經同事提點下, 媽媽終於諗到要做一架校車燈籠俾小B...

其實光是想係唔難嘅, 但落手去做就係另一回事, 所以有咁好玩嘅嘢, 當然要預爸爸一份啦, 哈哈!!  點知當我通知爸爸要做燈籠, 而且講清楚我嘅構思之後, 爸爸竟然話無難度...  既然係咁, 咁就一於交俾爸爸負責嚕.

結果爸爸用了短短兩小時, 竟然真的把燈籠做出來啦, 嘩嘩嘩...好靚呀~

(當然媽媽我都有出力啦, 所有公仔頭, 車轆都係出自我手架!)
至於小B就梗係負責監督啦, 哈哈.

其實原本我已經覺得好靚, 可以說是大功告成, 不過爸爸話車身略嫌單調, 所以叫我再加工, 最後懶人媽媽出動貼紙叫小B幫忙貼..貼..貼..

登..登..登..登...完成後嘅燈籠多面睇.

正面
兩邊車身
最重要嘅就係...呢個燈籠仲可以著燈架!!
以後每年嘅中秋節, 我哋都可以響應環保, 叫爸爸自家製燈籠, 唔洗再浪費金錢每年買一個嚕, 嘻嘻.

你睇小B帶住自己有份幫手做嘅燈籠返學幾開心.  ^^
希望小B見到學校掛住自己有份做嘅勞作, 會對學校多一份親切感啦.

預祝各位中秋節快樂, Yeah~





我們的Facebook專頁 - 小b與妹妹b之成長日誌

16 則留言:

  1. 真係好靚呀!! 爸爸今次攞哂分啦~小B一定好開心周圍話比同學仔聽係爸爸媽媽幫手一齊做

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真係好彩有爸爸, 如果唔係我都唔知點整好, 呢方面我簡直係腦殘兼低b, wakakaka~

      刪除
  2. 好靚呀!
    而家D小朋友功課,真係考起我地呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係, 宜家先係岩岩開始, 黎緊陸續有黎呀, 擔心中~

      刪除
  3. 實在好靚﹗可以變成珍藏版啊﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝..如果遲d學校派番黎, 真係要好好keep起佢先得~

      刪除